4 iulie 2011

'Decat' un post

Elev sa fii, habar sa n-ai. Cum, ma, juma' de generatie sa nu treaca infricosatorul ala de BAC??
Cica iese unu' din examen si zice :"Am gresit decat foarte putin!". Mda, tu esti decat prost, nicio problema pana aici. Am auzit si 'vedete', mama-mama, il folosesc pe 'decat' asta asa des, zici ca-i saratica. Numai cu 'decat' in gura stau. Ba, si niciuna nu stie ca 'decat' nu prea merge in propozitii afirmative, exceptie fiind comparatiile ('Ala e mai prost decat eba'). 'Vreau decat sa trec BAC-ul' nu merge. Deloc. Adica nici gramatic vorbind nu e corect si nici BAC-ul n-o sa-l treci. Am vazut, de fapt, ca acum mai multa lume nu trece DECAT trece. Mai am 'decat' un gand pentru voi, puneti mana pe o carte sau macar mouse-ul pe sfantul gugal si interesati-va, sau puneti mana pe sapa. 
Ma, nu stiu, ori am avut eu o profesoara minunata ori sunt ei prea prosti, ca eu desteapta nu-s. Cred ca toate variantele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu